آش شلغم پرخاصیت در خانه تهیه کنید.
نوشته شده توسط : الکس

 

تاریخ: ۱۳۹۷/۰۸/۲۵

آش شلغم پرخاصیت در خانه تهیه کنید.

آش شلغم پرخاصیت در خانه تهیه کنید.

برای شما در این مطلب وب سایت نازشو یکی از آموزش های تهیه آش های بسیار پرخاصیت فصل های سرد سال را منتشر کردیم. آش شلغم مراحل زیادی برای تهیه ندارد و مثل سایر آش فقط باید اندازه مواد را درست استفاده کنید و بزارید خوب جا بی افتاد. برخی ها خیلی دوست دارند شلغم بخورند ولی نمی دونند چطوری از آن درون غذا های خود استفاده کنند. و در این فصل بی شک بهترین نوع استفاده از شلغم می تواند درست کردن آش آن باشد که در این مطلب به شما آموزش می دهیم چگونه این کار را انجام دهید تا انتهای این پست همراه ما باشید تا تمام نکات و موارد لازم برای تهیه این آش ار فرار گیرید. حتما مطلب را تا انتها بخوانید تا موردی را از دست ندهید که می تواند خیلی تاثیر گذار باشد.

مواد لازم برای آش شلغم پرخاصیت در خانه

برنج 1 پیمانه
زردچوبه به میزان لازم
آب گوشت 2 فنجان
عدس 1/2 پیمانه
شلغم 500 گرم
پیاز 2 عدد
گوشت چرخکرده 150 گرم
نمک و فلفل به میزان لازم
سبزی آش 1 کیلو گرم

طرز تهیه آش شلغم پرخاصیت در خانه تهیه کنید.

خوب برای شروع کار تهیه این آش خوشمزه شما باید ابتدا پیاز راخرد کرده وبا 3 ق غ روغن انراسرخ کنید و1 ق غ ازانراکنار بگذارید . در ادامه کار برنج و عدس را به همراه پیازداغ و زردچوبه و فلفل و نمک و آب قلم را در یک قابلمه بریزید و بگذارید و جوش که امد حرارت راکم کنیدو بگذارید تا ارام بپز دو سبزی را پاک کنید  و بشورید و بگذارید تا آبش برود و ان را هم خرد کنید و کناربگذارید. خوب در ادامه کار هم شلغم ها را هم بشورید و خشک کنید و رنده کنید برنج که پخت سبزی و شلغم رنده شده را هم اضافه کنید و بگذارید تا کاملا جابیفتد.

این مطلب هم احتمالا مورد علاقه شما باشه  طرز تهیه کیک شکلاتی خیس

طرزپخت آش شلغم خوشمزه ، اگر کوفته فلفلی درست کردید انراهم اضافه کنید من چند عدد شلغم ریز راهم به اش اضافه میکنم ناهمراه اش بپزد البته درصورتی است که آش رادوست داشته باشند.
برای کوفته قلقلی هم 100-150 گرم گوشت چرخ شده را با یک عدد پیاز کوچک رنده شده ونمک و فلفل وزردچوبه خوب ورز بدید کوفته های ریز درست کنید وسرخ کنید وبه اش اضافه کنید تایک جوش بزند. در کاسه بکشید و باشلغم و پیازو لیمو ترش تزیین کنید امیدواریم که بدون مشکل توانست باشید طرز تهیه آششلغم را به خوبی فرا گرفته باشید از اینکه تا انتها همراه ما بودید از شما سپاسگزار هستیم.




:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: