بیوگرافی آرون افشار
نوشته شده توسط : الکس

بیوگرافی آرون افشار

آرون افشار خواننده جوان کشورمان است که با آهنگ زیبای جانم باش طرفداران بسیاری در بین جوانان پیدا کرده است. در این مطلب بیوگرافی و عکس و فیلم های جالبی از او برایتان گرداوری کرده ایم.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ کشورمان

بیوگرافی آرون افشار خواننده سبک پاپ

    نام: آرون

    نام خانوادگی: افشار

بیوگرافی آرون افشار خواننده جانم باش

آرون افشار

آرون افشار خواننده پاپ و آهنگساز ایرانی است. آرون افشار متولد شاندیز مشهد میباشد. ولی اطلاعات زیادی در دسترس نمی‌باشد و این موضوع به خاطر این است که آرون افشار خواننده مستعد کشورمان به تازگی با آهنگ جانم باش مطرح شد و طرفداران زیادی را جذب خود کرد.

آرون افشار به سبک خاصی آهنگ هایش را اجرا میکند و با صدای خوبی که دارد تحریرهای زیبایی میزند و این باعث شده که مخاطب را جذب خودش بکند. آرون افشار در نوروز سال 98 در برنامه خندوانه حاضر شد و آهنگ جانم باش را اجرا کرد و رامبد جوان و مهمانان برنامه بسیار لذت بردن. او از طرفدارانش تشکر کرد که او را با این موسیقی حمایت کرده اند.

کار جالب دیگری که آرون افشار در این برنامه کرد این بود که بعد از اتمام موسیقی از رامبد جوان درخواست کرد که زنده بخواند و قستمتی از آهنگ جانم باش را زنده اجرا کرد. آرون افشار می گوید که معین راهبر در موفقیتش تا حد زیادی تاثیر داشته است. معین راهبر مدیر هنری آرون افشار میباشد این مطلب را خود آرون افشار در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تا کنون موفق به انتشار آهنگ های زیر شده است که در میان آن ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است :

    جانم باش

    طبیب ماهر

    خط و نشان

    ترکم کردی

    چال گونه

    دلشوره

سه آهنگ اول از او منتشر شده است که به آهنگسازی خود آرون افشار و با تنظیم معین راهبر بوده است. سه آهنگ دیگر وی در دست تولید است و به زودی منتشر خواهند شد. تمام فعالیت ها این خواننده جوان تحت نظر شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر میباشد.

منبع: دلگرم





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 5 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: